Benimde tek tüpüm kapalı sağdaki doktor da hep sağdan yunurtalama var dedi 3.seneye giriş yapıyorum gebelik oluşmadı sağlıklı bi dış gebelik bir kimyasal bir kist patlaması yaşandı doktor artık tüp bebeğe yönlendirdi 2 ay içinde olmazsa tüp bebek başlanabilir dedi dış gebelik yaşandığı için tüp açma ameliyatı önermedi açılan tüp geri kapanma olasılığı yüksek dedi önermedi bekliyorum ama hiç sonuç yok biraz kafamı boşaltıp tüp bebek başlayacağız