48sibel canım benimde oğlumun 4 gün ısrarla ateşi çıktı. Calpol veriyordum 4 5 saat sonra çıkıyordu. Almanya’da hastaneye gittik. Gece takip edin ilaç verin. Gündüz vermeyin bekleyin dedi. Ya havale geçirirse dedik önceden geçirdi mi dedi yok deyince ateşli kalsın vücudu savaşsın dediler. Bende içim el vermese de bekledim gündüz halsizdi kolunu kaldıracak hali yoktu. 40,4 ü gördü tüm gün. Gece uyumadan ateş düşürücü verdim. Bir daha çıkmadı. Ama gün içinde de hep takip ettim bakışını hareketlerini sirkeli ılık suyla kol altına bacak aralarına koydum izin verdikçe.