cylnboran04 gozbebeklerim2 benım kese var bebek yok 2 hafta bekle dedi bekliyorum şuan kaç haftaya kadar beklediniz
ayaavaa gozbebeklerim2 gebe misiniz BM’de boş gebelikten kürtaj oldum bekliyorum korumadım hiç iki adet gördüm üçüncü bekledim 30 mayısta oldum kürtajı gebelik ne zaman olur bir adetten sonra korunmadım hala gebelik yok üçüncü adetim bekliyorum inila gebe okurum
user1234321 Öncelikle geçmiş olsun Allah en hayırlısını nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏🏻 Kesenin içinde bebek görünmedi mi yoksa kalp atışı vs mi duyulmadı nasıl öğrendiniz ve kaç haftadaydınız acaba?
cylnboran04 user1234321 7+3 düm gittiğımde kese var bebek yok 2 hafta bekle dedı şuan 8+1 olduk 20 ogustus gidicem tekrar
gozbebeklerim2 user1234321 çok teşekkür ederim 🫶🏻 şöyle ben 6+3 gitim kese çok ufakti bebek ve kalp atışı yoktu.8 haftaliken tekrar gitim gene yoktu Dr 9+5 haftaliken gitim kese var az gelişmiş bebek yoktu yine ilaç yolcuyla atmaya çalıştım olmadı kürtaja aldılar :(
ela1128 cylnboran04 benimde bugün 7 haftalikti kese var bebek yok dedi radyolojiye yönlendirdi o da baktı aynı şeyi söyledi doktorum kürtaj dedi ama bekleyeceğim
cylnboran04 anonimm066 anonimm066 inşallah bızde görür ve kalp atısını duyarız artık piskolojim bozuldu düşüne dusune
gozbebeklerim2 kokyar kese önce düzgündü sonrasında etrafı kan toplamıştı bozuluyodu yani yolk saç bunla ilgili bı bilgim yok oluşmuş olsaydı Dr derdi