Ecem_P canım pek önerilmiyor ama ben çok yaptım çünkü dayanamıyordum. Sende çok çok kötü olduğun vakit yap 1 , 2 seferlik . 1 tatlı kaşığı karbonat bardağa ekle azıcık su ekle göz kararı karıştır tek yudum da iç sonra evin içinde gez yürü hızlı hızlı sonra sen geyireceksin rahatlıycaksın geyirene kadar evin için de gez . Geyirmediğin sürece rahatlayamasın. Yap faydasını görürsen bana yazarsan çok mutlu olurum