rojda14 canım cok zor bi süreç ben de yasadım ve kaybettigini ögrendikten sonra kürtaj olacagın anı beklemek daha zor geliyo insana inanmak istemiyorsun o an ama nasip saglıklı olsaydı gitmezdi deniyor belki de hakkında hayırlı olan bu degilmiş bende cok üzülmüştüm ama ardından hemen 3 ay sonra tektar hamile kaldım cok sükür rabbime sana da nasip eder insallah canını sıkma ya hiç hamile kalamıyor olsaydık onu da düşün burda ve burda olmayan nice insan var anne olamayan rabbim herkeze nasip etsin