Budak41 şuanda nasıl bebişin beslenme durumu kaç bez kullanıyorsunuz,sanki bizim azaldı 2 gündür de kakasını doğru düzgün yapmıyor bir bakıyorum ufacık yapmış,gaz problemi de yaşıyoruz emdikten sonra o kadar uğraşıyorum çıkarmıyor sonra çok ağlıyor memeyi istiyor arıyor veriyorum bir iki çekip ağlama krizlerine giriyor sanki açta süt gelmiyor gibi,sağıp veriyorum biberonla uyusada alıyor ama meme veriyorum uyanmıyor hep uyuyor ne yapıcam bilmiyorum szin bebişte gaz varmı böyle bir şey kullanıyormusunuz ya da nasıl çıkarıyorsunuz her yolu deniyorum ben