Budak41 amiin inşallah teşekkür ederim,benim bir gün öncesi düzensiz bir sancı girdi ertesi sabah direkt 5dakikada bir gelmeye başladı 1dk sürdü hepsi sabah 9dan öğlen 1e kadar evde bekledim sonra gittim 3,4cm açılma vardı 1 saat yürü gel dediler bahçede çıktım ama yürüyemedim ağrıdan 1 saat sonra 6cmle odaya alındm nstde sancıyla çok zordu saat 4,5 gibi odadaydım açılmam en son 8cm oldu ama su gelmedi onlar patlattı yarım saat içinde 10cmle doğurdum cuma taburcu oldum şükür bebiş sınırda sarılıktı taburcu olduk ama sütüm az 🥹sancı zorladı ama şükür kavuştuk