neeesem yaa mutlaka haber ver inşallah güzel sonuç alırsın ben sağlıkocağında kan verince birisi akşam 7de düştü diğeri sabah en son verdiğim kan da düşmeyince sabah doktora gittim o sistemde yok dedi ama mernis sistemine baktı orda gördü sağlıkocakları kanları laboratuvara gönderdiği için uzun sürüyor çıkması hastanenin kendi laboratuvarı olduğundan daha çabuk çıkıyo