Mariam1 ne biliyim bitanem ya başka doktor da kullan dedi sabah sağlık ocağında yazdırdığım kullan zararı olmaz dedi.kafam karıştı şükür 3 haftayı geçti lekelenme yok ama sanki alaci 2 gündür kullanmıyorum biraz gece sancilarim olmaya başladı zaten 2 hafta var kontrole tekrar sorarim