Bende pcosluyum diyetisyene gitmiştim 11 kg verdim 76 dan 65 e düştüm daha sonra 68 ile hamile kaldım şuan 70-71 arasındayım çok şişlik hissediyorum bunun sebebi de yeme içmeme dikkat etmemem sizlere tavsiye olarak kesinlikle hamur işi fırın mamulleri hazır yemek vs yok bunların tüketimini keseceksiniz tatlı yemek yok tek tatlınız kuru kayısı hurma gibi şeyler olabilir oda dozun da laktozsuz ürün tüketmek bağırsak sağlığıma iyi geliyordu ve sıvı tüketmek su içeceksiniz ortalama 3 litre, kahve ve çay tüketimi sınırlı olacak her akşam yemeğinde ana öğünün yanında bol salata ve 3-4 yk yoğurt mutlaka bulunacak haftada 3 gün et, balık, tavuk ve köfte olacak 4 gün sebze ve bakla tarzı besleneceksiniz akşam yemeklerinde bu şekilde kilo veriminiz kolaylaşacak hamile veya emziren anneyseniz tabi yine de işin uzmanına danışarak beslenmenizi öneririm bunlar benim diyetisyen eşliğinde uygulayıp kilo verdiğim zamanlardan diyetisyenimin tavsiyeleri siz yine de dediğim gibi uzmana danışarak hareket edin.