Serifenurx MadameHappy34 ay zorlasalar zaten inadına yine koymam 9 ay sen taşı doğur eee ismi şu olsun yok öyle bir şey
4631 Ben ikizlerime Defne İpek ismini vericem soranlara da daha karar vermedik diyorum doğana kadar da bilmelerine gerek yok ben taşıyorum bütün zorluğunu ben çekiyorum ismine de bi zahmet biz karar verelim anne ve baba olarak
4631 İsimlerini söylemediğim halde ikiz olduğu için uyumlu isim koyun diyorlar İpek ismini ben çok beğeniyorum Defne yi de babası istiyo eşimi kırmak istemedim