Serifenurx Kimseye fikrini sormadık diye bilirsiniz…
Daha kibar şekilde soracak olsam kendi aileme de sorarım diyeceksiniz.
Babam ilk oğlum da eşimin yanın da ailene sordun mu dedi.. bende ben size sormadım ki onlara sorayım baba dedim. :)
Şimdi kız çocuğuna hamileyim söz verdiğim için kaynana ismi koyacagim ama kimlikte kendi istediğim isim olacak.
Sizin seçtiğiniz isim en güzeli.