sadecebuss zaten sağlıksızsa ilerleyen haftalarda tekrar düşük oluyor 2 katına baktırmanın hiç bir faydası yok stres dışında siz istediğiniz gibi düşünün tek sefer baktırıp doktora söyleseniz çok düşük değilse 2. Ye baktır demiyorlar şu zamanda gel keseye bakalım diyorlar 5 kere yükseldimi diye bakan kadın gördüm ben forumda kendi canına yazık zaten kese kalp atışı vs diye devam editör olacak olan o haftalarda da oluyor 2 kez yaptırmak stresten başka bişey değil ama siz isterseniz 10 kere baktırın kendi canınız