Merveee6 çok erken vakitte doktora gittiğinizde de iki günde bir test vermenizi istiyorlar zaten. Ayrıca yurtdışı ile burası aynı seviyede değil. Bizim yediğimiz içtiğimiz her şey kimyasal ve zararlı. Bu da sağlıksız gebelik oluşmasına sebep olabiliyor. Bu şekilde takip edip ilerleyen zamanda gidip keseyi görüp kalp atışını duyabilir.