donmez685 yok ben yastık kılıfı yaptırmadım canım yenidoğanda yastık kullanılmıyor diye bildiğim için gerekmez diye düşündümm. Bunun kalitesi çok iyi ben de çok ucuza kaçıp da dandik bir şey çıkmasın diye bunu yaptirdim valla bir tanıdığımız da pamuklu kumaşa baskılı olanlardan yaptırmış hediye olarak ama yıkayınca hemen silikleşti mesela :(