mevamam Ajaokapaalal ben 6. Haftadayım benim de üç gündür kanamam var kırmızı adet gibi ye dündü ama çok yoğun değil doktor kese gördü 7-8 mm dediler bebek tam göremedi oluşacak heralde surda falan dedi . Ama kesemi sağlıklı görmedi %80 düşer dedi
mevamam Ajaokapaalal anladım canım inşallah en kısa zamanda kalp atışını duyarsın sağlıkla alırsın bebeğini .. benim de devam ediyor progestan kullanıyor musun
Ajaokapaalal mevamam evet kullanıyorum ayaktayken kanamam çok oluyor yatarken sorun yok ama benim kese dışında kanama alanım var, benim aklımı karıştıran betanın düşmesi :(
mevamam Ajaokapaalal valla kuzum benim kanama nerde bilmiyorum ama .. doktor beta değer kese gördükten sonra bakmayız dedi bugün inip çıkıyor artık kese ultrason önemli olan dedi
Ajaokapaalal mevamam inşallah bende de öyle olur sağ Salim kalp atışını duyarım 2 haftadır çok yoruldum iğnelerden serumlardan kan almalardan ilaçlardan kanamalardan Allahım bekletiyorsa güzelleştiriyordur hepimiz için inşallah
mevamam Ajaokapaalal amin inşallah canım ben hap olanı kullandım iğne kullanmadım belki bebek görününce senin iğne vermişlerdir . Rabbim hayırlı olanı nasip etsin inşallah