Fenci_9 Sanki beni özetlemişsin bugün 34 oldum 32 den beri huzur yok kaç gündür de çok ağrım var alt tarafta kasıklarda. Korkuyorum ilk olduğu için bilemiyorum sancı mı ağrı mı ne bu. Yarından sonra kontrolüm var doktora söylerim zaten nst ye başladı
MiranMomy Fenci_9 benim de Perşembe kontrolüm hep doktora gidecem diye diye bir haftayı devirdim ilk olunca insan gerçekten anlamıyor her şeyde de doktora gidince eşim bile abartıyorsun falan demeye başladı doktorda bir sorun olmayınca bir sorun olsa da büyütüyorum sanacaklar diye susuyorum gerçekten
MiranMomy Fenci_9 yarın bana da haber verir misin ne diyecek doktorun sancın kaç çıkıyor inşallah normaldir der
MiranMomy anneolmakneguzel_ suyu azdı düzeldi ama hep içimde öyle bir korku var yoksa onun dışında bir sorun yok
kitappkurduo MiranMomy babada 30.haftada suyu az dediler. Düzeltmeye çalışıyorum. Sizin nasıl düzeldi acaba özel bir yöntem önerdi mi doktorunuz
Fenci_9 MiranMomy çok iyi anlıyorum seni aymı durumları yaşıyorum gerçekten. Annemi bile inandıramıyorum kzıyor abartıyorsun diyo. Ayaklarımın şişliğinden namaz kılamıyorum kasık ağrılarından eğilemiyorum uyuyamıyorum
Fenci_9 MiranMomy ben devlete gidiyorum normal diyo eğer sancı oranı falan verirse söylerim tabii kii
MiranMomy kitappkurduo valla doktorum sadece Oksapar 4000 iğne verdi hala da yapıyorum suyum düzeldiği halde bunun dışında ben sağlıklı beslenmeye başladım bebeğe kilo aldırmaya çalıştım bol bol dinlendim günde 3-4 litre su içtim ve her gün havuç suyu elma suyu karışık atomcudan taze sıkım içtim bunların karşılığında düzeldi çok şükür 27 haftada suyum azdı hatta doktor 32-33 gibi ameliyat edebiliriz dedi ve bebek 2 hafta geriye düşmüştü 4-5 güne indi en son gerilik perşembe bakalım neler olmuş bilmiyorum
kitappkurduo MiranMomy çok teşekkür ederim. Bende havuç suyunu içiyorum 3 haftadır falan. Suyu daha fazla azalmadı ama sanırım artmadı da. Bebekte gerilik olmadığı için gözlemle yetiniyor doktorlar. İnşallah benim de düzelir :) daha fazla dinlenmeye çalışacağım ama doğum yaklaşırken hazırlıklar artıyor pek mümkün olmuyor
ikimelekannesi___ MiranMomy aynıları bende de var 35 haftayım sizin gibi sancım var diye korkuyordum ama çok şükür net de bişey çıkmadı
tahamommy MiranMomy bende 34. Haftanın içindeyim canım, bazen kasığımda bir ağrı oluyor özellikle sağda çok kötü oluyorum, bazende bebek aşağıya baya baskı yapıyor sanki çok ağır bişey taşıyomuşum gibi hissediyorum, son 1 haftadır böyle 🥲
mavikelebek3 MiranMomy var bebek zaten 30. Haftadan beri baş aşağı pozisyonda hareketleri cok aşağıda doktor normal doğuma hazırlanıyor dedi benim çocuk 10 hafta öncesi hazırlanmaya başladı yol cok uzunmuş gibi
Selim_Alparslan MiranMomy bende 34+4 üm canım. Seninde dedigin gibi şikayetlerim vardi. Doktora gittim . Bebek iyice asagi inmiş kafası kanala yakın ondan dolayı oluyor dedi. Kendi doktorum yoktu. Pazartesi gelirsin nst alir dedi. Aşırı ağrım var . Sureklu tuvaletteyim. Kasiklarim patlıyor resmen sanki mekik çekmiş gibiyim. Sancı cikar diye düşünüyorum. Pazartesi gideceğim tekrar 😪
busraaa570 MiranMomy ben de 33 haftalığım ama oğlum 35 e uyumlu zor taşıyorum baş aşağı pozisyonda ve kafası dikiş yerimde ayağa kalkınca sanki ameliyatlı gibi bir acı oluyor ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım
MiranMomy Fenci_9 ekranda yazıyor biri kalp atışı zaten diğeri de sancı oranı ordan takip edebilirsin
kaktuscicegi_ 34e girdiğim ilk günden beri benimde sol kasığımda ağrı mı sancı mı gaz sancısı tarzında birşey. Sürekli tuvaletteyim. Hafif bel ağrısı da oluyor. Bende tedirginim. Aşağıya çok baskı oluyor. Cumartesi kontrolüm var ne direk doktor bilemiyorum.
Fenci_9 MiranMomy evet evet gitti . Nst de sancı çıktı ama cihazda da sorun olanilir dediler çünkü bende hiç ağrı sızı sancı yoktu. Doktorum bu kadarı da normal dedi bundan sonra olur dedi sancıların
Fenci_9 MiranMomy doktorun dediğine göre normal artık sancılar kasılmalar. Bi de normal olur dedi ama muyane etmedi vajinal. Gidişata göre öyle söyledi. Benm son 40 gün görünüyor bakalım hepimiz için en hayırlısı olsun inşallahh