MiranMomy Ya kızlar 1 haftadır karnımın aşağısı ağrıyor ama sancı gibi değil kaslarım çekiliyor gibi özellikle ayağa kalkınca adım atınca. Şimdi de sancı gibi oldu ama hemen geçti herkes bebek büyüdü falan diyor siz de öyle misiniz
tugba-0619 MiranMomy bende 34 haftaliğim kasıklarımda böyle gaz sancısı gibi oluyor ama gaz değil bazen bıçak saplanıyor gibi oluyor alt tarafimda
anneolmakneguzel_ MiranMomy aynen ben de de var. 35ten selam. Sadece geçip geçmediğine bakıyorum, uzanıyorum. Vucut artık hazırlanıyor
MiranMomy Linagamzee yani benim batma değil önceki haftalarda batmalar vardı çok umursamadım doktor da normal diyordu ama 33ten beri sanki saatlerce alt karın egzersiz yapmışım da kaslarım ağrıyor gibi erken doğumdan korkuyorum
Guzel_bebem MiranMomy benimde öyle 33 haftalıgım sol kasığımda ağrı var erken doğar diye korkuyorum iki kere ciğer geliştirici iğne vuruldum ihtimale karşı birde bebeğinde toplanıyor bir yerde kasılma oluyor bakalım nasıl olacak doktorum suyun veya kanaman olursa ara dedi önlem aldık bakalım artık inşallah sağlıkta alalım bebeklerimizi kucağımıza 🤲🏻🥹
mavikelebek3 MiranMomy var bebek zaten 30. Haftadan beri baş aşağı pozisyonda hareketleri cok aşağıda doktor normal doğuma hazırlanıyor dedi benim çocuk 10 hafta öncesi hazırlanmaya başladı yol cok uzunmuş gibi
MiranMomy anneolmakneguzel_ bilmiyorum ya 33te kontrolüm vardı çok iyiydim eve geldim birden bu ağrı başladı ve bir haftadır kesintisiz böyle uzanınca dokununca ağrı yok sadece ayağa kalkınca yürüyünce çok ağrıyor
anneolmakneguzel_ MiranMomy aynen doktor kontrolu ertesi gunu başladı benimde agrılar. Bir hafta baya ağrım vardı. Şuan hafifledi şükür. Birazda stress varsa daha cok agrıyor
momkrm19 anneolmakneguzel_ ben de 32 deyim ikinci gebeliğim artık bizlerin haftalarında bebek aşağıya baskı yapmaya başladı ondan böyle hissediyorsunuz , hele baş geliş ise yürüdükçe alt tarafta ağrı daha çok oluyor
momkrm19 anneolmakneguzel_ ben de 32 deyim ikinci gebeliğim artık bizlerin haftalarında bebek aşağıya baskı yapmaya başladı ondan böyle hissediyorsunuz , hele baş geliş ise yürüdükçe alt tarafta ağrı daha çok oluyor
MiranMomy momkrm19 ay ondan olsun da ben erken doğumdan korkuyorum yoksa ağrı baskıdansa bir şey olmaz
anneolmakneguzel_ MiranMomy erken doğum riskiniz var mı? Yoksa korkmayın doktor elzem bşy söylemediyse ağrılar normal. Geçmiyorsa kontrol edilebilir
MiranMomy anneolmakneguzel_ suyu azdı düzeldi ama hep içimde öyle bir korku var yoksa onun dışında bir sorun yok