senaaaaaaaaaa Yldzyldzyldz test yapamadılar çünkü örnek veremedim zaten serum sonrası da kesildi. ishal yok şu an ama karın ağrısı devam ediyor ilaçları kullanıyorum. İlaçları kullandıkça belirti azalır dediler. Bu ara ishal çok yaygınmış Size de çok geçmiş olsun
Esmeray_0 Hastaneye kontrole gidince mecbur lavabo kullanıyorum ordan bişey mi kaptım bilmiyorum evet salgında varmış ama çık kötü bişey ishal karın ağrısı ve sürekli gaz çıkarma isteği var bebeğimin en az 3 hafta daha beklemesini istiyorum inşallah bekler