sevvalnurb Nealakayahu benim şuan 18.+2 ama daha önceden başladı miğde yanmalarim gaviscon şurup çok iyi geliyor bana bazen çok şiddetli yanıyor gün içerisinde 2 veya 3 defa içtiğim oluyor ama günde bir tane bile fayda ediyor
S-nur1 Nealakayahu Vallahi sanki 3.trimestırdaki yanma daha kötü ilk zamanlar bu kadar yaşamadım ara sıra oluyordu şimdi her gün hiç şaşmıyor 🥴