Ayceli Bebevo aldım. incelemelerime göre çok iyi weewell ve ikisi arasında kalmıştım onun ekranı aşırı küçük olduğu için bebevo tercih ettim.
Nilaypinar Uzun araştırmalar sonucu motorola aldım hem kendi monitöründen izleyeceğim wifi olmadan hemde telefonada bağlanabiliyor
Pandoraagartha Ben çooooook araştırarak xenon Smart aldım pahalıydı ama çok fazla güzel özelliği var kesinlikle parasını hakettiğine karar verdik. Daha bebeğimiz doğmadı umarım aktif kullanmaya başladığımız süreçte bir sorun yaşamayız.
Daisyy000 Selenavci63 Ekranlı mı acaba? Ben telefondan bakılabilen WiFili xioami almıştım şimdi bide ekranlı istiyorum
biranne_birbebek donmez685 bizim evimiz de iki katlı bebevo kullanıyoruz wifisiz şu anlık evin her yerinde çekiyor. Basıp konuşabiliyorsunuz, müzik falan da açabiliyorsunuz bebeğe. Biz memnunuz, sadece monitörü daha büyük olsa daha iyi olurdu.
donmez685 biranne_birbebek çok teşekkür ederim onu alayım bende fiyatı da uygun baya diğerlerine göre 😊
dedimolabilirrr Medicago ben telsiz almıştım oğlumda yıllar önce tekrar onu kullanacağım inşallah kamera çok daha mantıklı aslında ama şu son yıllarda çıkan bebek kamerası hackleyenleri görünce çok korkutucu geliyor bana ya 😅
Cat98 Ozgekiz son olaylardan sonra demişsiniz ne oldu ki xiomia kamera ile ilgili bende ondan alacaktım ?
Ozgekiz Cat98 wifiden insanlar bağlanıp kameradan izliyorlarmis evi ve konuşuyorlarmis saçma sapan, bana korkutucu geldi, çocuğum uyurken odasına takamiyorum mesela artık. Uyurken biri hackler de konuşur eder diye
donmez685 Mariam1 bende ilk bebeğim de almadım açıkcası ihtiyacım da olmadı şimdi ikinciye hamileyim kızımla ilgilenirken diğerini de gözümün önünde tutmak için istiyorum bir de evimiz dubleks muhtemelen sesten etkilenmesin diye ikisini ayrı katlarda tutarım düşünüyorum ama dediğim gibi ilk bebeğimde ihtiyacım olmadı hiç😊
tomrisinaannesi Medicago alacaksanız monitörü olsun kesinlikle telefondan bağlantı sıkıntılı benim babam yurt dışından getirdi çok memnunum marka vermek yasak sanırım 360 görsün ninni çalma beyaz gürültü özellikleri olsun özellikle ağlama sesine duyarlı olsun bebeğim ağladığında direkt uyarı veriyor kameram harekete de duyarlı dönmelerinde bile uyarıyor
Mariam1 donmez685 anladım teşekkürler benim de hiç olmadı ev desem o kadar büyük değil mantık anlamamıştım
Medicago tonymontana evet bunu ben de çok uydum ve arkadaşımın başına geldi. Ond xiaomi vardı değiştirdi şimdi ama olan oldu tabi. WiFi özelliği olsun ama bağlanmayan bir özellik arıyorum. İleride de evde olmadığımız zaman aynı anda eşimle birlikte izleyebilelim diyorum.