Ben devlet hastanesinde yaptırdım Ankara’da, gayet kıymetli bi bölüm çünkü çok hasssas ve değerli davrandılar bana. Özel devlet hiç farketmez doktorun insanların kalitesi önemli. Kader kısmet bu işler aynı zamanda. Bedeninizin embriyoyu kabul edip etmemesi de önemli 300bin 200bin verirsin özele tutmaz devlete 60 70 verirsin tutar ya da tam tersi nasıl düşünürseniz artık. Ha bi de ilk denemede tutmazsa maddi manevi çok yıpranırsınız hassas ve değerli olacak o günleriniz belki aylarınız, maddiyatı da düşünün. Ha paranız ganiyse özele para vermeye devam edebilirsiniz:)