-Cennetkusuannesi- canım şartlar ilgi vs açısından belki özel daha iyi diye düşünüyorum ama güven kısmı ağır bastığı için devletin özel kısmına yöneldim ben de. İyice düşün. Mesela bana güven vermeyen, özel muayenehanesi olan doktora başka bir arkadaşım gitti ve malesef negatifi gördü. Doktor bilinen bir doktor, bana kendisi önermişti. Yani devlette pozitif olması veya özelde pozitif elde edilmesi, her şey kişiye özel, kişin durumuna göre değişken şeyler. Önemli olan senin içinin rahat olması. Maddi boyutta da devlette doktor seçmezsen sanırım daha uyguna geliyor. Ben mesela doktor seçtiğim için doktor için de ayrı ücret ödeyeceğim vs.Herkesin fikrini al ama en içine sinen neyse ona yönel derim🙏🏻