Gizemmciik Saratln eveet ikeaları çok uzaklara yapıyorlar kuzum . Bizim beyleri kandırıp yakın zamanda ikeayı talan etmemiz lazım 😀😀
Beyzagzn Ben oda yapmadim bir odamizda musait misafir odasi ama yatamaz bi sure sizinle yatar hatta 3 yasini bulur yatmasi dediler park yatak aldim bebek odasi alirkende kokusuz olmasina,besikteki koruyucu cubuklarin araligina ve uzunluguna dikkat edilmesi iyi olur :)
Krispiim16 Gizemmciik canım ben istanbuldan aldım 4 kapılı gardrop Büyüyen yavru yataklı beşik Yatak Şifonyer Prava marka bebek arabası Puseti Sepet beşiği İki adet uyku seti Yürüteç ve Kanguru 5600 tl ye aldım 😂
Krispiim16 Gizemmciik https://instagram.com/kanzbebekartal?utm_source=ig_profile_share&igshid=ikx3gntlhlzb