Miraw bende bu yüzden 38e kadar normal doğum bekledim ama yaza denk gelmişti ve izmirin sıcakları malum 38.haftada kontrole gittiğimde doktora suni sancı versin alaın artık benden diye yalvardım kabul etmedi suni sancıyı sezeryana ikna etti 38+2 de sezeryan oldum sonra dedim ki keşke bekleseydim normal kendi isteği ile gelseydi çok şükür sağlıklı doğdu ama yinede kendi isteğini beklemek lazım bence o yüzden şimdi tekrar hamileyim mecbur yine sezeryan olucam ama sancıyı beklicem bu sefer başka bir engel olmazsa 😂