Busranur_mnts Masalminik cumaya kadar beklenilirsne ne güzel valla 😆😆😆 ben pcostum klomen kullandım doktor 10. gün kan ver dedi ben 7. Gün test yapmaya başladım 8. Gün gölge 9ö Gün silik görünce hemen kan verdim 4+0da 🤭
Busranur_mnts Masalminik gecikmeyle koyu çıkması normal bi test daha yap onda da çıkarsa kan ver bence
Masalminik Busranur_mnts herkesin süreci farklı en sağlıklısı olsun inşallah 🙏 ben bekliyorum ama işte nasıl bekliyorum içim içime sığmıyor 😂
AdaKaranfili Masalminik yok daha 4-5 günüm var😂 var bence. Ben kendimi bilirim. İlk kez değil yani . Sadece acele ettim.
Masalminik AdaKaranfili göremiyorum maalesef. Hayırlısı olsun Rabbim tez zamanda hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin
Neslihann94 Masalminik aynısı malesef başıma geldi elinizdeki testte kırmızı şekilde iki çizgi çıktı ama kan verdim negatifti
Masalminik Neslihann94 😱😱😱 tek bir test mi yapmıştınız. Ben dün de albi kaset test yaptım o da aynı şekil çift çizgi oldu. Çok rahatlamıştı içim