Masalminik ben artımedi 4 ay önce felan kullanmıştım negatif göstermişti.
bu ayda gebelik belirtilerim var test yaptım pazar günü silik çizgi cıktı dünde tekrarlıyım dedim elimde fazla vardı ilk yaptıgıma göre dahada koyulaştı silik çizgi.
Bazıları yalancı pozitif diyor bazılarıda artımedle gebe oldugumu ögrendim diyor anlamadım :)