yusracim nerm629_ canım bende geçen artimed aldım içinden böyle pembe çıktı ama mor oluyor artimed sonra içindeki poşete baktım ovulasyon testi yazıyor seninki de öyle olabilir dikkat et
nerm629_ yusracim evet ovulasyon testiymis allahtan çöpe atmamistim ovulasyon testi yaziyo bugün iki tanedaha aldım açtım şimdi biri Gene ovulasyon testi öteki mor dediğin bilgilendiridigin için teşekkür ederim niye böyle yapıyorlar yaa boş yere umutlandim😔
yusracim nerm629_ artimed bozdu iyice bir daha almayın o markayı benide umutlandırdı baya tövbe ettim
nerm629_ yusracim şimdi elimde After 10 vardı yaptım silik bir şekilde gözüküyor en iyisi ben salı günü yada pazartesi günü tekrar tekrarliyim boşuna para veriyoruz yaa iki tane boş yere ovulasyon testi almışım
Esosiko gulluomer31 hemen hemen aynı şeyleri yaşamışız bende o dönemler test yapmıştım ve flaşla zor görünüyordu o kadar silikti çizgi sonra günden güne çizgi koyulaştı ve hemen kan verdim hamileyim
gulluomer31 gulluomer31 Benimki silik çıktı ama koyulaşmadı öyle kaldı şu an Adetime 2 gün kaldı hiçbir belirti yok Tek karnım ağrıyor baskı yapınca