ozge1001 dediğim gibi ovulasyonum 3undeydi
4üde sondu 4unde yapabildik
Diğer günler hep bi isi çıktı eşimin bide gececiydi 4 ünde iliski oldu 4unden buyana tam 9 gün oldu arti medle erken gebelik testi yaptım bugün ilk idrarimla çok akıntım oldu beyaz beyaz bel ağrısı migde bulantısı yarın gene bakicam cizgi koyulasiyomu diye bide cuma günü yapicam cumartesi pazar yapmiycam pazartesi Gene yapicam zaten salı günü de regl zamanın 19unda inşallah olmuştur