Busra6694 benimde panik atağım vardı. Spinal oldum. İğneyi yaptıkları gibi atağım tuttu bağırmaya başladım sonrasını hatırlamıyorum. Sedasyon vermişlerdi. Ameliyattan çıktıktan sonra uyuşuk olduğum için ne ağrı ne sızı. Sizde spinal olun kötü olursanız sedasyon veriyorlar zaten. Genel anestezide acıyla uyanmak çok kötü olur.