Kızlar Dr gittim bu gün devlet hastanesine muayene 10 dk bile sürmedi bak şu şey keseye benziyor büyük ihtimalle kese 5 mm dedi. Kan ver bi de ama göstermeye gelmene gerek yok kendin bak e nabızdan dedi. 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi ve bitti 😂😂😂 ben şok oldum neye uğradığımı şaşırdım. Devlet hep böyle mi? 5+5 im kesenin bile net görünmemesi normal mi