Kızlar selam 9 Ağustos bat tı benim dün evde gebelik testi yaptım çift çizgi gördüm çok heyecanlıyım cuma gününe doktor randevusu aldım sürekli gidip gelmemek için umarım her şey yolundadır. Sizler nasıl ilerliyorsunuz süreçte kesesini gören var mı ?