ceydans 31tmmuz 106 5agustos 1212 6haftalık karından gozukmemişti . Bugün 7 haftalıgız 7+6yani 18i kontrolüm var bakalım o zaman durumlar ne olcak. 24hzrn son regl
Deletedmom_297 Moz boy ölçümüne göre hesaplanıyor ilerleyen haftalarda yakalayabilir hatta geçebilir dedi doktor kalp atışı var şimdilik endişe etmiyorum umarım ilerleyen haftalarda yakalarız 💖
Moz Deletedmom_297 amin inşallah ben de geçen cuma devlete gittim 6+5 ile uyumlu demişti ama ne kese boyu verdi ne crl neye göre söyledi merak ettim diye size sordum
Deletedmom_297 Moz ben devlete gidiyorum 3 kere her girdiğimde verdiler gittiğiniz hastane vermiyordur 😔
tkrk Beyzanr15 aynı gündeyiz 6+1 ben hala gitmedim 8.haftalıkta gideceğim biliyorum gidersem göremem o yüzden moralimi bozmak istemiyorum :) sabırsızlanyırum ben de
Miraclem Kızlar benim 7+3 doktora gittim düzensiz kese dedi. Bebek de gözükmedi karından bakti tekrar beta hcg istedi size de sorayım normal mi ? Devlet hastanesine gittim
beybish beybish Miraclem bende karındna bakınca kese gözüktü bebek gözükmedi vajinal bakınca bebek gözüktü
Moz Miraclem devletin cihazları çook kötü özele git bide.Düzensiz kese durumunu ben de yaşamıştım ama benim betam baştan beri sorunluydu sonra zaten kese büyümedi vs Allah kimseye yaşatmasın bu dediğim eylülde olmuştu
beybish Miraclem 21 haziran geriden gelıyor dedi doktor geç döllenme olmuş olabilir dedi haftaya tekrar kontrole gitcem normalde 7+4 günlük
Moz Deletedmom_297 beylikdüzü devlet vermiyo maalesef neyse sorun değil.Özele de gidiyorum zaten orda görürüm artık sağlıkla
gokcenugz Beyzanr15 bende de aynı durum oldu. Karından bakıldığında daha geç görünüyor. 6+1 de kese büyümesi gayet iyi ama kalp atışı ve bebeği görmek için çok erken dedi. 10 gün sonra çağırdı. İnşallah güzel haberler alırız 🥹
Beyzanr15 gokcenugz bende yarın doktora gideceğim. 7+3 oluyorum. Heyecanlı ve stresliyim. Hepimizin Gebelik süreci tamamen sorunsuz geçsin inşallah.