Beyzanr15 6+0 da ultrasonla kese göründü ama bebek için henüz erken dedi 7+3 te gideceğim. Duymak için sabırsızlanıyorum. Sizde durumlar nedir
Deletedmom_8793 Beyzanr15 6+1 haftalığız dün gittim kalp atışı duyamadık ama bebeği gördük ay sonunda tekrar gel dedi
Busraaaakkk Beyzanr15 canım 6+4 de kalp atışı için devlete gittim cihazları eski olduğundan sesli duyamamıştım şimdide 8+4 oldum yarın gidicem
dilaadeniz21 Beyzanr15 bende şuan 7+3 üm 6+5 te gittiğimde maalesef kalp atışı duyulmadı iki hafta sonra gideceğim inşallah duyulur ❤️🩹
Moz Beyzanr15 biz bugün 7 haftalık olduk.Randevumuz 23 ünde en son 2’sinde gitmiştik ben de merak ediyorum gelişimini
NEHIR15555 Dün gittim 7 haftalık gösterdi ölçümleri 7 hafta 1 günlükdü normalde aslında kalp atışını duyduk geldik her şey iyi şükürler olsun tahliler verdim kandan onlarda iyi şükür
Miraclem Son adetim tarihlerinizi yazabilir misiniz benimde 7 haftalik olmali ama sanırım geç döllenme haftasi geriden geliyor
beybish Miraclem 21 haziran geriden gelıyor dedi doktor geç döllenme olmuş olabilir dedi haftaya tekrar kontrole gitcem normalde 7+4 günlük
ilknuuur Beyzanr15 bende 7+6 yıl 6+2 özelde kalp atışını duymuştum derinden geliyordu haftaya tekrar randavum var devlette çok merak ediyorum sağlıklı mı nasıl diye çok heyecanlıyım sizde duyarsınız inşallah
melisaemirhan Beyzanr15 4+0 da kese göründü 6+4 te kalp atışını duydum 7+4üm şuan mide bulantısı ve yanması halsizlik eşlik ediyor bu dönemde😊
Mihrasina_ Beyzanr15 6+5 yani dün gittim üstten kese göründü vajinal baktılar bebeği ve kalp atışı gördüler çok şükür ama geçen hafta kese üstten bile görünmemişti
Beyzanr15 Mihrasina_ cihazdan cihaza fark ediyormuş. Ben ilk öğrendiğimde 5+4te hastaneye gittim direk keseyi gördü. 6+0 da kendi istediğim hastaneye gittim karından göremedi vajinal ultrason ile keseyi görmüştü.