Ellasu Mavininbiri Ben doktora sordum ama olmasam olmaz mı diye ben o sorumluluğu alamam dedi olman lazım dedi kabul etmezse nasıl doğum yapcaksin o doktorda
Mavininbiri Nur124 Bakin işte çok da gerekli olsaydı ısrarla yap derdi, sizin tercihiniz tabi. Herkes kendi bedeninden, çocuğundan sorumlu ama ben olmadım, olmayacağım da insAllah
Nur124 Mavininbiri evet banada oyle geldi işte çok gerekli görse mutlaka yaptır falan derdi ağız ucuyla yaptırabilirsin diyince bende yaptırmadım açıkçası
Mavininbiri Nur124 Bazıları herşeyin farkında çünkü, o vebali almak istemiyorlar. Telegramdan şifahane grubunu takip etmenizi öneririm
Denan-22 Aysenurkeser valla ben olmadım. Açıkçası günümüzde artık bu şeylerin biraz abartıldığını düşünmeye başladım. Evet bebek doğduğunda aşılarını yaptırır ya da yaotirmazsinzi ama anne hamileyken aşı olması bilmiyorum artık herşeyi sorgular oldum . Ben annemin son gebeliğini hatırlıyorum yemin ediyorum kadın doktor falan görmedi yani ne annemde ne kardesimde hiçbir problem yok. Belirli aşıların yapılması gerek ama şuan da herşeyin afedersiniz ama bokunu çıkardılar
Mara1 Mavininbiri Bu grupta doktorlar ya da eczacılar vb kişiler var mı? Aşı ya da modern tıp savunucusu değilim her iki tarafa da temkinli yaklaşıyorum. Bazılar ciddi rant peşinde çıkıyor şaşırıyorum. Bu yüzden merak ettim
Mavininbiri Mara1 Bende tıp karşıtı veya düşmanı değilim Rabbim vicdanını yitirmemiş olanların eksikliklerini göstermesin, ama maalesef bazı gerçekler var maalesef. İlk hamilelikte olmadım ama oğluma 6. Aya kadar yaptım sonrasında birseylerin farkına varınca kestim hemen
Mara1 Mavininbiri ne gibi şeyler oldu acaba? Bu aşı konusu cidden çok zor. Ne yapsak bilemiyoruz. Benim halam vs çiçek hastalığından ölmüş, babam annem son anda aşı gelince kurtulmuş. Bizim köyde bir sürü çocuk genç ölmüş o zaman. O yüzden düşününce belli aşılara sıcak bakıyorum ama hepsine değil. Tabi annemlerin zamanıyla şimdiki zaman aşıları farklı artık bi silah olarak kullanılan durum oldu aşılarda
Mavininbiri Mara1 Bende maalesef içerikleri şuan değiştirilmiş diye güvenemiyorum, çoğu doktor da yapma deyince. Telegram Dan şifahane kanalını takip edin, kararınızı belirlersiniz artık
busriik Aysenurkeser Merhaba, herkesin kendi kararı tabikii. Ben 29.haftamda boğmacalı tetanoz aşısı oldum, 28-32 arası çocuğa en çok antikorun geçti zamanlarmış, aile hekimim benide erken çağırmıştı şimdi sağlık Bakanlığından o şekilde yazı gidiyor 🌸