Aysenurkeser Tetanoz aşısı oldunuz mu olduysanız kaçıncı haftalarda oldunuz sağlık ocağı beni 18. Haftanın başında çağırdı çok erken değil mi
Ayseguls_baby Aysenurkeser sağlık ocağı beni 20. Haftada çağırdı. Şu an 20+2 yim yarın ya da perşembe aşı olmaya gidicem
Mavininbiri Aysenurkeser Herkesin kendi kararı ama bas bas hamilelikte tetanoz yaptırmayın diye seslenince insan bir korkuyor yapmaya. İlk gebeliğimde yapmadım bunda da yapmayacağım inşAllah
Aysenurkeser Gokturkmom_ yok henüz hissetmiyorum henüz 15 haftalık zaten bana 18 haftalık olunca gel vuralım dedi bende biraz araştırdım korktum açıkcası
Ilkmom-1 Beni 20. Haftada çağırdılar şuan 22 içindeyim ben aşı olmadım henüz. Bu konuda kararsızım olursam bile 2 değil tek doz olmayı düşünüyorum .
Aysenurkeser Ayseguls_baby beni de 18. Haftada çağırdı çok erken geldi bana da en iyisi gitmemek herhalde
Aysenurkeser Mavininbiri nasıl doğurdunuz peki vajinal mi sezaryen mı daha önce aşınız varmıydı benim yokmuş dün biraz araştırdım kötü şeyleri duyunca bir tedirgin oldum ben de
Kleopatraa Aysenurkeser Sağlık ocağı 20. Haftada çağırdı. Bugün kan vermek için gittim 19+3 haftalığız tetanoz aşısını da oldum az önce.
Mavininbiri Aysenurkeser Normal doğum yaptım. Çok küçük yaşlarda yapıldı mı hatırlamıyorum ama okul çağına falan geldikten sonra yapılmadı hiç. Aradılar bayağı sağlık ocağından, yapmazsanız ölebilirsiniz falan fistan yapmadım. Tabi ki herkesin kendi kararı
Mavininbiri Ellasu Doktorumun kabul etmesine gerek yok, ben olmak istemedim. İyi ki de olmamışım, bu gebelikte de olmayacağım insAllah
Nur124 Mavininbiri acaba bir sorun yaşadınız mı benim de ilk gebeliğim 38+2 yım aşı olmadım geçen hafta doktora söylediğim de de aile hekimi yapıyor onu dedi olmalı mıyım dedim yani oladabilirsin dedi çok önemliymiş gibi konuşmadı bende olmadım herhalde bu kadar önemli olsaydı mutlaka git direkt ol falan derdi ama çok arada konuştu sanki olsan da olmasan da olur der gibi
Ellasu Mavininbiri Ben doktora sordum ama olmasam olmaz mı diye ben o sorumluluğu alamam dedi olman lazım dedi kabul etmezse nasıl doğum yapcaksin o doktorda
Mavininbiri Nur124 Bakin işte çok da gerekli olsaydı ısrarla yap derdi, sizin tercihiniz tabi. Herkes kendi bedeninden, çocuğundan sorumlu ama ben olmadım, olmayacağım da insAllah
Mara1 Kızlar bende tereddüt yaşıyorum. Çok ilaç kullanan biri değilim normalde de. En son ortaokulda aşı oldum sanırım. Covid vs de olmamıştım. Ama tetanoz konusunda araftayım. Hemşire komplikasyonda bebeğe kadar etkiler gibi konuştu.
Nur124 Mara1 kaç doz aşınız var benim en son 2015 de olmuşum kasım ayında 6 doz tetenoz difteri gösteriyor