mrvsrcn
Bende 34 5 im sanki aşagı indi baya kanalda mı bilmiyorum ama göbeğim düştü benim ona eminim , ikinci gebelik , erken gelecek gibi hissediyorum 33 de nst de sancılarım çıktı ciğer geliştirici oldum beklemedeyiz bakalım . 3 yaş çocuk krizleri ile de zorlanıyorum sıcaklar zaten malum yazmaya gerek bile yok . Allah yardımcımız olsun ikinci gebeliğim zor geçti ilkinde böyle degıldım sonuda sıcaklara denk gelince sancılarda erken başlayınca benim hunide çoktan kafamda sinir stres tavan rahat olayım diyorum her sabah kalkınca .. olmuyor. İns sağlıcakla kavuşuruz