sevgidolubiranne prensesannesi-01 ben elelenin kendi sayfasından aldım çok memnunum henüz kullanmadım ama gayet kaliteli
Merve0660 prensesannesi-01 30 haftalık hamileyim ben bu modeli tercih ettim çok güzel geldi baya ağır
tahamommy prensesannesi-01 ben elele madre aldım, hepsi aynı olmuyor benim aradığım özellikler ondaydı, anne yanına sıfır olması mesela bide sallanıyor ama ilk başta kullanır mıyım öyle bilmiyorum ama kurdum kumaş kalitesi vs gayet güzel
prensesannesi-01 Kızlar lütfen yardımcı olur musunuz çok kararsızım park yatak olarak hangisi kaliteli ve kullanışlı
heidegirl prensesannesi-01 bende yoyko var çok memnunum. Hepsinin mantığı aynı zaten canım bana göre dikkat etmen gereken noktalar çok derin olmasın çünkü en alt kademeye inince koymakta zorlanıyorsun. Yani bazı park yatakların boyu bir tık yüksek. 2. Olarak içeri giriş yeri olmalı çünkü büyüdüğünde kendi girip uyumak istiyor yada uyandığında çıkamıyor
nilsumm prensesannesi-01 Bana göre acayip yer kaplıyor ve beğenmediğim için almadım ben ama eviniz büyükse alabilirsiniz büyük olduğu için bebek rahat hareket ediyor içinde 1 2 yaşına kadarda kullanılıyor 🥰
ozlemikka prensesannesi-01 elele madre aldım ben etrafımda alan çok kişi var demekki memnunlar. Ben daha henüz kullanmadım ama kurdum beğendiler
prensesannesi-01 Sizin tercihiniz ne oldu veya kullanıp memnun kalanlar veya kalmayanlar var mı aranızda
papatya055_ Ben kızımda park yatak kullandim ben memnun kalmıştım saklıyorum hala 2 bebek olursa diye sadece sallanmiyo bir tek o kötü ama yeni modeller sallaniyomus siye duymustum
prensesannesi-01 heidegirl evet doğru sizce bu attiklarimdan hangisi iyi yoyko da güzel ama ben gücümün yettiğini Alaçam
papatya055_ prensesannesi-01 baby plus markası diğer besinlere göre daha güvenli geliyo bna çıkamıyorlar çünkü kademeleri var 6 ayliga kadar ust kademede yatırdım sonrasında alt kademeye geçtim yer değiştirmeden kolaylığı var. Tatile veya yatılı biyere gittiğinden de rahatlıkla goturebilirsin. Ben 3 yasinda oda yaptım kızıma uzun yıllar kullanabileceği bir oda 3 yaşına kadar park yatağı kullandim
prensesannesi-01 Ben Elele madre, prego ve Baby plus arasında kararasiz kaldm acaba hangisi kaliteli kullanışlı diye sormak istedim. Ayriyeten bir iki marka ve model daha gördüm onları da sorayım dedim. Ciciko ve hoffie diye marka
ikra17 prensesannesi-01 elele madre anne yanı oluyor biz aldık daha kullanmadık oğluşun doğmasını bekliyoruz ama çok güzel bi park yatak
prensesannesi-01 ikra17 hayırla sağlıkla gelsin kullanmak nasıp olsun canım. Park yatak alırken hiç araştırdn mi hangisi iyi diye
prensesannesi-01 nilsumm odam genis sığar da zaten kullanmadgn evreye geçtiğin zaman katlayıp kaldırıyorsn
Muzikcianne Kanz Sleepside Plus aldım çok memnunum. Sallanma bacakları, sinekliği, alt değiştirme ünitesi, dönencesi falan da var kullanışlı gayet
ikra17 prensesannesi-01 amin inşallah canım evet araştırdım hofie olana da baktım baby plusa da baktım baby plus anne yanı olmuyordu hofie de görüntüsü hoşuma gitmedi açıkçası elele daha güzel geldi kahverengisini aldık birde kurmalı müzikli dönencesi alt açma matı da var yanında
Nurbat Ben elele madre aldım.Kurması çok kolaydı ve dönence sineklik pez vs koyma yerini çok sevdim anne yanıda oluşu çok güzel vede sallanıyo kalitelide. Daha kullanmadık 1 ayımız kaldı nasipse oğlumda kullanıcam ama çok beğenerek aldım.
prensesannesi-01 Nurbat hayırla kullanırsnz inseAllah canım Geneki sanki Elele madre tercih etmiş gibi
prensesannesi-01 papatya055_ Baby plus anne yanı olmuyo ondan vazgececem gibi çünkü anne yanı olsun istiyorum aslında