nazlihasan bol bol hareket yap yürüyüş yap ben son haftama kadar çalıştım isim de ağır bi işti onun çok faydasının olduğunu düşünüyorum ilaçla alakası yok ben dişlerim yüzünden kaç tane antibiyotik ağrı kesici bir sürü şey içtim son aylarda normal doğum güzel doğum dan sonra yeniden doğmuş gibi oluyorsun ne ağrı ne sızı hepsi bitiyor dikişlerin acısı oluyor sadece ben kendim günde iki kere pansuman yaptım o rahatlatıyordu tavsiye ederim sizde yapın çoğu kişi yapmıyor Allah kurtarsın hepimizi inşallah sağlıklı bi şekilde kavuşalım yavrularımıza