nazlihasan normal doğum zor mu tamamen kişiye göre değişiyor herkesin farklı bi doğum şekli oluyor ben kendi doğal yolla normal doğum yaptım ve herkes çok kolay doğum yaptığımı söylüyor doktorumda sürekli beni çok şaşırttın dedi ona göre hemen hastaneye girdim doğurdum çıktım sancı olayi cok zor oluyor ben 1.5 saat sancı çektim ama ölüyorum ben nasıl can vereceğim dedim sadece yalvardım resmen doktora falan ilgilenmedi bir gun sonra doğum yapacağımı düşünüyordu öylede söylemişti ve ben o acıyı 1 gün çekeceğini zannediyordum kendimi ntsye bağladım elime de telefonu aldım bi yandan milletle konustum watsap gruplarla yazıştım hemsire arkadasim vardi onunla daha cok konustum nabzi cok yukselmisti çocuğun nabzını ve sancısını takip ederek kendi kendime yaptım sanci girdikce ıkındım hadi oglum diye bebegim de bana cok destek oldu suyum geldi cagirdim birilerini bebekte gelmişti beni koşarak götürdüler sakin ikinma dediler doğum masasına yattıgimla çocuğum cıktı ne yapıyorsan sen kendin yapıyorsun kimse sana bişey yapmıyor tabi bu durum herkeste çok farklı suni sancı da alabilirsin açılman geç olabilir ilk bebeklerde en az 10 saat sancıyı kesin çekiyorsun başta hafif adet sancısı gibi oluyor sonradan sıklaşıyor ve şiddeti dayanamayacak dereceye geliyor o derecede doğum başlıyor zaten herşey yolundaysa tabi tamamen supriz neyle karsilacagin benim şuan ikincide olduğu gibi ne bekliyor beni bilmiyorum ve korkuyorum epidural yaptıracam her türlü ona eminim