anneyim9 ayyyy sağlıkla kucağınıza alınız 🙏🏻 35+3 olduk bizde cuma günü tam 36+0 oluyoruz doktor kontrolümüz var o gün. Biz ne zaman gün alırız acaba 🥰
Çoğul gebelik etiketini şimdi gördüm, benim tek bebek. Sağlıkla kavuştursun rabbim sizi yavrularınıza aminnn 🙏🏻