YesimPrvn AGizemmm devlette sehtap hanım a iyi diyorlar gizemciğim. Ben de bir arkadaşımdan duydum fakat gtmedim özel de engin bey e gidiyorum
YesimPrvn Zynpky nerhaba zeynep engin bey i öneriyorum. Benim doktorum ve gayet iyi. Hem de ne zaman giderseniz gidin sıra hiç beklemiyorsunuz
MerveDC Bence kesinlikle sinan taşdemir özelde adamın tecrübesi çok iyi biliyo bu yüzden hastaları fazla. Devlatte ise sakın vasfiyeye gitmeyin berbat bakmak için bakıyor resmen
Mrveyldz AGizemmm özelde sinan beye gittim 16 haftalık falandı cinsiyeti söyledi kesin dedi ve 25. haftaya giriyorum değişiklik olmadı. Devlette de vasfiyeye sakın gitme asla ilgilenmiyor. Sehtap hanıma gidiyorum ben bilgilendirmesi gayet güzel