Mrveyldz AGizemmm özelde sinan beye gittim 16 haftalık falandı cinsiyeti söyledi kesin dedi ve 25. haftaya giriyorum değişiklik olmadı. Devlette de vasfiyeye sakın gitme asla ilgilenmiyor. Sehtap hanıma gidiyorum ben bilgilendirmesi gayet güzel
Zynpky 6+3 oldum bugun yani memnunum ama cok fazla hastasi var bu yuzden cok ilgilenmiyor anlatmiyor degstrebilirim mecburi oluyor birzda baska ozel yok
AGizemmm Zynpky Benim ve eşimin tercihi bayan o yüzden özelde bayan yok burda maalesef kadın doğum hastanesine gideceğim gibi görünüyor. Sen Bingöllü müsün? Duyduğun bayan doktor var mı?
YesimPrvn Zynpky nerhaba zeynep engin bey i öneriyorum. Benim doktorum ve gayet iyi. Hem de ne zaman giderseniz gidin sıra hiç beklemiyorsunuz
YesimPrvn AGizemmm devlette sehtap hanım a iyi diyorlar gizemciğim. Ben de bir arkadaşımdan duydum fakat gtmedim özel de engin bey e gidiyorum
Hapy Sefa beye giden arkadaşlar cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz. Tutuyo mu ilk hafta tahminleri :)
Hapy Çünkü sinan bey cinsiyeti hemen emin olmadan söylemiyo sefa bey patır patır erkenden söylüyo herkese ama emin değilim değişebilir falanda diyo acaba sizlerde böyle bir durum oldu mu?
Merve4222 Hapy sinan bey 12 haftalıkken yüzde 60 erkek demişti 2 gün sonra engine gittik erkek dedi 4 5 gün sonrada sefaya gittik oda erkek dedi