Zhde prenses34_ valla hareketlense bile ben anlamıyorum galiba ilk gebelik belkide ondandır ama sizinki nasıl
prenses34_ Zhde olabilir cnm bnm 3. Gebelik dün karnımın delik kısmında pıt pıt hissettim sanki onun dışında hareket yada tekme diyemem ama sanki içerde bi şeyler oluyor yani o canlılığı hissetme mi diyeyim değişik bir duygu yani 😊
prenses34_ annesininincitanesi maşallah🧿 cnm yolu yarılamışsın sen 😍 amin hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah🤲
merve3531 babymom2026 Bizim de 5+2 nasıl bir hamilelik belirtisi var mı sizde bizde kasık ağrısı dışında hiç belirti yok
medine657_ Rose_07 Bizde ilk hashasimiz diye seviyorduk sonra mercimek diye şimdi de yaban mersinimiz diye 😂😂😂
prenses34_ Oznur_umay67 maşallah🧿 yolu yarılayanlardansın bizlerde görürmüyüz o günleri inşallah😊 sağlıkla al kucağına💖
MrsParvar Oznur_umay67 Oznur_umay67 maşallah bende 4 gün ondesiniz bizde patlıcan boyutuna ulaştık.ama ben çok ağırlamak gibi his ediyorum bazen bunalıyorum bir an once sağ sağlım doğusunda kucağımıza alalım inşallah
Birhilal Moz ayy biz aynıyız biz de bezelyeyiz henüz rabbim sağlıkla kucağımızada almayı nasip etsin ☺️🌸
Moz Moz bezelye şuan. Allah diğer aşamaları da sağlıkla nasip etsin inşallah bugün 7.hafta yaban mersini olmuşuz :))
prenses34_ Zeynep0742 maşallah🧿 sona yaklaşan bir anne adayı daha 😍 bizlere de nasip olur inşallah o günleri görmek sağlıkla gelsin bebiş 💖