ErsBegAs benim görümcem kızına kullanıyordu pişiği gideriyordu çokta etkili bir krem ancak o iyi geliyordu ama çocugun cildi giderek hassaslaştı poposu kıpkırmızı sivilce gibi olmuştu doktora götürdüklerinde kullanmayı bırakmasını Sudocremin deriyi incelttiğini söylemişti bıraktı ondan sonra düzeldi şuan mustela kullanıyor memnun içeriğini bilmiyorum ama