ErsBegAs
🌸💖
Yenidoganın doğum sonrası ilk muayenesinde pupilla ışık refleksine bakılıyor sadece. Başka bir göz muayenesi yok. 3. Ay dolunca Göz hastalıkları uzmanı tarafından muayene ediliyor , mercekle göz arkasına bakıyor hatta göz rengine kadar pigmentleri gördüğü için söylüyor . Orada da bir sıkıntı çıkmazsa zaten ek bir göz muayenesi daha yok. Takip gerektiren bir şey olursa göz doktoru tekrar kontrole çağırır. Yanı annesi 3 ay dolunca uzman göz hekimine gideceksiniz. Buna 6 ay diyende 9 ay diyende var ama benim güvendiğin neotoloji profu doktorum böyle önerdiği için ben 3 dolunca gittim ayrıntılı göz muayenesi olduk