Nursen0121 ilk zamanlar şişkinlik kabızlık çok oluyor .. kayisi erik falan hiç işe yaramıyor.. en iyi gelen şey z.yagina incir koyup beklesin hergun sabah uyanınca iki tane ye
. Ya da hergun bir tatlı kaşığı z.yagi .. halâ yapıyorum en iyi gelen şey kesinlikle bu