Mahmuredmrkl Bebeginiz hareketlerini kacıncı haftada hissetmeye başladınız kızlar ben 19haftalık oldum ama daha hissetmeye baslamadım
MelekAnnesi52 Mahmuredmrkl bende post açmıştım biraz önce 😁 gece 12 de 19 haftalık Olcaz ama bende hissetmiyorum hareketlerini ☺️
Hulyalp Mahmuredmrkl 19 haftalik olduk canim bi kac haftadir yavas yavas baslamisti ama son bir iki gundur daha sert vuruyorlar ansizin noluyo len oluyorum 😁 bu arada ikizler ve ikinci hamisligim
Mahmuredmrkl Yasemincifci evet ilk gebeligim bende endişelenmeye baslamısdım erken demekki daha saol canm
Durulaylaylay MelekAnnesi52 aynıyız bende 12 yi bekliyorum😄 ama hissediyorum ben ilk gebeliğim olmasına rağmen bu 3-4 gündür daha da net 🥰
MelekAnnesi52 Mahmuredmrkl amin cümlemize İnşAllah🙏 Erken olduğunu düşünüyorum aslında bende ama yine de kafama takılıyor eşim bezdi benden 😄 hastaneye gidiyoruz üç beş gün sonra tekrar gidesim geliyor 😀 hamilelik en çok eşimi yordu 😀😀
Mahmuredmrkl MelekAnnesi52 MelekAnnesi52 amin canım 🙏 bende öyleyim bir da benim sansıma 2 defadır bebegm hep uyuyor 😂esimde isder hareketlerini görsün ellerini ayaklarını sallasın cukalata alır sabh sabh yerim öyle giderim amaa yok uyur aynı sen diyor bana uykucu 😂
Sonnur2 MelekAnnesi52 canım düz uzan damar atar gibi vuruyor ama uyuduğu zamana da denk geliyor olabilirsin bende 18 haftalığım çok güzel hissediyorum
MelekAnnesi52 Mahmuredmrkl çikolatayi bende 13+3 dü cinsiyet için denedim ama vicdansız doktor tahmin bile yapmamıştı 😀 15+6 da öğrendik çok şükür 😄
Hulyalp Mahmuredmrkl amin canim seninde insallah. Tatli biseyler yiyip sirt ustu bi uzan hissedemezsen soluna uzan. Benim kiz sirt ustu yatarsam cok oynuyo oglum icin farketmiyo o keyfi. her daim vurabiliyo vicdansiz 😊
Krbksrf Ben 21 haftaligim yeni hissetmeye basladim .ilk gebeligim .yavas yavas hissetmeye baslarsin merak etme bende devamli ne zman hissederim diye merak ediyordum .
Sever Krbksrf ya ben 15 haftalığım geçen uzanmıştım karnımda ansızın böyle 2 tane pıt pıt oldu elektriklenme gibi acaba bebek mi öyle mi oluyor ilk tekme çok hafif
AkileUqur Mahmuredmrkl ya bnde hissediyor muyum hissetmiyormuyum bilmiyorum ilk gebeligim.. acemiyim... İlk nasıl belli oluyor bebeğin hareketleri nasıl bişey tarif edebilecek varmı 😥😥😥20 haftalık lütfen fikir verin
Deniz0103 AkileUqur mısır patlaması gibi hissediyordum ilk hissettiğimde.. şimdi horon tepiyor içerde😀
Durulaylaylay Mahmuredmrkl bizde 19 olucaz 1saat sonra☺️☺️ 16 da hissetmiştim ilk 18 de netleşmeye başladı bakalım 19 nasıl olucak🙃😋🥰
Mahmuredmrkl Durulaylaylay allah saglıkla kucagına almayı nasip edsn cnm 😀uykuların gacacak heralde 😀