İzmirdeyiz baya hissettik normalde depremden korkmam ve daha önce bi çok kez bu şekilde sallanmıştık ama sanırım karnımda bir bebek olunca insan gerçekten doğmamış çocuğunu bile düşünüyor hemen eşime seslendim karnımı tuttum ve köpeğimi kucağıma aldım o şekilde geçmesini bekledik çok geçmiş olsun