Ftmn123- Kızlar daha adetime 11 gün var göğüslerimi elleyince uçları acıyor bu ay ilişki bir gün oldu bir gün olmadı da sizce neden?
Sultankut Ftmn123- benim ilk anladığım şey gögüslerim olmuştu 10 gün önceden acımaya başladı normalde o kadar erken acımazdı 4 gün kala testte çıkmıştı ama herkesin farklı tabi
Gmoli Ftmn123- normalde göğüs ucu ağrısı yaşamıyorsanız belirti olabilir benim belirttim oydu fakat ben adete 3 4 gün kala çok yoğun yaşadım göğüs ucu ağrısı
Ftmn123- Asyarslan60 ovülasyon günüm Ağustosun 8 inde idi 2 gün yumurtlamayı geçiyorum dün ilişki oldu ve 1 gün dolu bir gün boş şeklinde
Asyarslan60 Ftmn123- bi kaç gün daha gün aşırı deneyin,sonra bekleme zamanı hayırlı haberler alın inşallah Göğüs ucları yumurtlama döneminin belirtisi Avakado yiyebilirsiniz ben tutunmaya yardımcı diye yemiştim
efnanhiraa Ftmn123- yumurtlama da meme hassasiyeti olur değerlendirme yapmışsın cnm ben regl 10gun kala yumurtladim geç dolleneme oldu hamileyim
Asyarslan60 Ftmn123- dün olmadıysa bugün olsun Bi dolu bi boş şekilde Canım ben normalde sarımsak limon zeytinyağı pulbiber damak tadına göre ekle çok güzel oluyor tadı hemde inanılmaz faydalı
cansuvet Göğüslerin ucunun acıması 7.haftada başlıyor genelde 1 gün arayla bir belirti sayılmıyor ne yazık ki
ozlem789 Benimde adetime 10 gün falan varken dokunamıyordum bile göğüslerime sonra hamile olduğumu öğrendim herkesin vücudu farklı tepki gösterir belki senin de öyle olmuştur canım
Ftmn123- cansuvet ondan önce 2 günü değerlendirdim dünde değerlendirdim bugünde avakado yiyeceğim ama nasıl yenildiğini bilmiyorum yardımcı olur musunuz bana?
meliisssi Ftmn123- ben arada ezip üzerine tuz döküp yiyorum ekmeğin üzerine veya tuz ve peynir ezip yiyorum gayet lezzetli oluyor, ama gebelik oluşumuna yardım ettiğini bilmiyordum
meliisssi Ftmn123- benim dediğim gibi yapabilirsin ezip üzerine tuz ve peynir sonra ekmeğe sürersin yada öyle boş ye
Bir1kelebek Ftmn123- öyle yemek senin için zor olabilir ilk kez yiyecekmişsin ya o yüzden tuz zeytin yağı limon güzel olur illa sade yemene gerek yok yani avakadoyu her şekilde yemiş ve faydasını görmüş oluyosun 🥰